صفر تا صد تزریق ژل به آلت تناسلی

تزریق ژل به آلت تناسلی یک درمان سریع و موثر برای افزایش سایز آلت مردانه است که کمترین عوارض جانبی را دارد. استفاده از ژل باکیفیت و مناسب در کنار تزریق حرفه‌ای توسط متخصص موجب خواهد شد تا نتایج بهتری به‌دست آید. تزریق ژل کمک زیادی به جوانسازی پوست آلت تناسلی، رفع ایرادات ظاهری و حتی افزایش سایز و قطر آن می‌کند.

صفر تا صد تزریق ژل به آلت تناسلی
در این مقاله می خوانید

مراحل تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

پزشکان برای تزریق ژل به آلت تناسلی به معاینه دقیق و آزمایش‌های متعددی می‌پردازند. پزشکان از تزریق ژل برای بزرگ کردن سایز آلت مردانه (قطر آن) و درمان مشکلات ظاهری استفاده می‌کنند. باید توجه داشت که ژل بعد از گذشت مدت زمانی، خاصیت خود را از دست داده و نیاز مجدد به تزریق وجود دارد. برای تزریق ژل مراحل زیر توسط پزشک متخصص انجام می‌شود:

  1. تزریق دارو در دو طرف آلت تناسلی با سرنگ‌های ظریف مخصوص تزریق انسولین انجام می‌شود. البته قبل از تزریق از داروهای موضعی برای بی‌حسی استفاده می‌شود؛
  2. پزشک با انتخاب محل تزریق با توجه به تشخیص درمانی آن را با الکل ضدعفونی کرده تا عفونت وارد بافت زیرپوستی نشود؛
  3. به‌طور معمول از بیماران خواسته می‌شود تا بایستند، زیرا در این حالت خون بیشتری در آلت جریان یافته و دارو سریعتر درتمامی نواحی آلت مردانه منتشر می‌شود؛
  4. تزریق ژل درد چندانی ندارد و دوران نقاهت دو یا سه روزه است. بعد از تزریق یک پد آغشته به الکل را در محل آن فشار دهید. برای تزریق ژل به آلت تناسلی مردان از دو آمپول استفاده می‌شود. تزریق در دو سمت آلت انجام می‌شود تا نتیجه بهتری حاصل شود.

تزریق ژل به آلت تناسلی بهتر است یا چربی؟

تزریق ژل درمانی سریع‌تر است که نتایج آن بلافاصله مشاهده شده و ماندگاری طولانی‌تری دارد. با تزریق ژل به آلت تناسلی، قطر آن حدود 20 درصد افزایش می‌یابد. در تزریق چربی، بافت موردنظر از قسمتی از بدن (مانند شکم، پهلو یا اطراف ران) برداشته شده و بعد از تصفیه با ایجاد برشی در آلت مردانه به آن وارد می‌شود. طول درمان در تزریق چربی طولاتی‌تر است. بطور کلی چربی ماندگاری کمتری نسبت به ژل دارد، ماندگاری چربی در آلت تناسلی بستگی به شرایط بدنی هر فرد، نوع شغل، جغرافیای زندگی فرد دارد.

تزریق ژل بهتر است یا فیلر؟

ژل، چربی و فیلر سه روش درمانی برای تغییر سایز آلت تناسلی در مردان هستند. بایو فیلر یک روش ارزان و البته با ماندگاری کمتر نسبت به سایر روش‌ها است. بایو فیلر ماده‌ای است که از خون هر فردی گرفته شده و تبدیل به ماده‌ای ژلاتینی می‌شود. فیلرها کمترین اختلال را در بدن ایجاد می‌کنند. به همین دلیل در افرادی که به ژل یا چربی حساسیت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نتایج تزریق ژل به آلت مردان از چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج تزریق ژل به آلت مردان از چه زمانی قابل مشاهده است؟

مزیت مهم تزریق ژل به آلت مردانه، مشاهده نتایج آن به‌صورت سریع است. ژل بعد از تزریق در زیر بافت قرار گرفته و کمک زیادی به افزایش قطر آلت مردانه می‌کند. بعد از گذشت چهار هفته، ژل در تمامی طول آلت پخش شده و با بافت آلت تناسلی ترکیب می‌شود. از همین‌رو نتیجه نهایی تزریق را بعد از گذشت یک ماه مشاهده خواهید کرد.

آلت تناسلی با تژریق ژل تا چه اندازه‌ای تغییر سایز می‌دهد؟

در چند سال اخیر، با تحقیقات زیادی نشان داده شده است که افزایش لذت جنسی در رابطه بین مرد و زن به طول آلت بستگی زیادی ندارد. بلکه قطر آلت جنسی مردانه بر روی لذت بیشتر طرفین موثر است. میزان افزایش سایز آلت جنسی در مردان با کمک تزریق ژل بستگی به هر فردی متفاوت است. اما به‌طور معمول با تزریق ژل در حدود 20 درصد به قطر آلت افزوده می‌شود.

مردان می‌توانند در صورت نیاز، تزریق ژل را برای مرتبه دوم نیز انجام دهند تا به سایز آلت مطلوبی برسند. ماندگاری ژل در حدود 2 سال است که بعد از گذشت این مدت زمان نیاز به ترمیم و تزریق مجدد ژل وجود دارد.

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

هزینه تزریق ژل بستگی به شرایط آلت تناسلی هر فردی دارد. هر 10 سی‌سی ژل مناسب برای تزریق به آلت تناسلی مردانه در سال 1403 حدود 9 میلیون تا 12 میلیون تومان قیمت دارد. پزشک برحسب تشخیص نیاز و همچنین سایز مدنظر بیمار بین 10 سی‌سی تا 30 سی‌سی ژل در یک نوبت تزریق می‌کند.

اگر نتیجه لازم در یک نوبت گرفته شود، دیگر نیازی به تزریق مجدد نخواهد بود. اما در غیر اینصورت ممکن است بعد از گذشت یک ماه مجدد تزریق ژل صورت پذیرد. هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی مردان به کیفیت ژل مورد استفاده، کشور سازنده، خدمات مراکز پزشکی یا زیبایی و میزان تخصص پزشک بستگی دارد.

چه مقدار ژل باید برای تزریق استفاده شود؟

چه مقدار ژل باید برای تزریق استفاده شود؟

میزان تزریق ژل باید توسط یک پزشک متخصص زیبایی یا اورلوژی تعیین شود. پزشکان براساس شرایط هر بیمار و آن چیزی که او از اندازه و سایز آلت جنسی‌ انتظار دارد، میزان تزریق را تعیین می‌کنند. به‌طور معمول در درمان اولیه در حدود 10 سی‌سی تا 30 سی‌سی ژل برای افزایش قطر آلت تناسلی مردانه استفاده می‌شود. این مقدار در ترمیم‌های دوره‌ای کاهش یافته و به حدود 5 تا 10 سی‌سی می‌رسد.

خطرات تزریق ژل بر آلت چه مواردی هستند؟

هر شیوۀ درمانی دارای مخاطرات و عوارضی است. اگر چه تزریق ژل به آلت تناسلی در مردان باعث می‌شود تا تغییرات اساسی در سایز و ظاهر آلت ایجاد شود، اما معایبی نیز دارد:

  1. تزریق ژل به آلت تناسلی روش دائمی محسوب نمی‌شود و با گذشت زمان نیاز به تکرار و ترمیم دارد؛
  2. ژل در همۀ افراد نتیجه یکسانی را ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل ممکن است با تزریق ژل در یک نوبت به نتیجه مورد انتظار نرسید؛
  3. در برخی از موارد نادر، تزریق ژل باعث ایجاد التهاب و عفونت در آلت مردانه می‌شود؛

تزریق ژل به آلت هر چند وقت یکبار باید شارژ شود؟

ژل‌ها با توجه به نوع، کیفیت و کشور سازنده، ماندگاری متفاوتی را ایجاد می‌کنند. از سویی دیگر بدن هر فردی نیز نسبت به تزریق ژل واکنش متفاوتی می‌دهد. از همین‌رو ماندگاری ژل در آلت مردانه به شرایط مختلفی بستگی دارد. به‌طور کلی بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی تا حدود یک سال نیازی به ترمیم و تزریق مجدد نخواهید داشت. تجربه پزشک در تزریق ژل نیز بر روی دوام و ماندگاری آن تاثیر زیادی می‌گذارد.

سخن پایانی

تزریق ژل به آلت تناسلی نقش مهمی در افزایش قطر سایز آلت مردانه دارد. ژل به نحو مطلوبی بافت آلت مردانه را تقویت کرده و تا حدود 20 درصد به قطر آن می‌افزاید. افزایش سایز آلت تناسلی مردان بر روی میزان رضایت جنسی در روابط بین مرد و زن اثر زیادی می‌گذارد.

دکتر شهریار ناطق

دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی،جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی می‌باشند. دکتر ناطق موفق به اخذ بورد تخصصی ارولوژی در سال ۹۱ از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند. ایشان همچنین عضو انجمن ارولوژی اروپا، عضو انجمن ارولوژی ایران و مدیر گروه ارولوژی بیمارستان آتیه می‌باشند. دکتر شهریار ناطق با استفاده از دستگاه سنگ شکن برون اندامی، جراحی اندوسکوپی، جراحی لیزری سنگ کلیه به درمان و دفع سنگ کلیه می پردازند.

Instagram YouTube WhatsApp WhatsApp Telegram
شروع به تایپ کنید تا مطالب مورد نظر خود را ببینید.
منو